hold on strong

Idag vill jag inte göra någonting. Ingenting alls. Jag hade planerat att ligga och kolla serier, äta diverse onyttigheter och bara vara allmänt lat. Självklart ska min styvmor förstöra min planering och säga att vi måste åka och handla idag, fyfan. Inte kan vi handla i konsum bredvid heller utan vi måste åka till ekholmen för det är billigare. Jag har inte energi till att åka och handla överhuvudtaget och ännu mindre till att handla ekonomiskt. Det enda jag kan tänka mig att gå och handla just nu är en fet pizza och ben&jerrys. Död åt alla aktiva och orkande människor.
Här får ni en grym låt och även lite inspiration till nya sätt att klippa jeansshortsen på ; ) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0