lil wayne - misunderstood

Det är grått, regnigt och kallt ute. Hösten suger.
Igår var det fars dag, jag köpte blommor till far och skrev ett litet fint meddelande på ett kort till honom. Han vart jätteglad över kortet och satt och läste det för sig själv flera gånger, däremot ägnade han inte speciellt mycket uppmärksamhet åt blommorna som kostade svinigt mycket. Anita uppskattade däremot blommorna.
Idag är det en måndag. Dagen efter helgen i början på veckan. Dagen då man vet att exakt 4 vardagar väntar, nästintill identiska med varandra. Deprimerande kan tyckas, men någon dag som är deprimerande tycker jag är onsdagar. I mitten på skiten. Den mest deprimerande dagen i den deprimerande vardagen. Melankoli.
Vet inte riktigt vad jag pratar om, jag åt sallad till frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0