ming ming ming

Hej!
Sitter här med Nadja. Vi chillar. Nadja vill handla tvättmedel och skulle gå men stannade när man mutade henne med kinamat. Hihi. Hon tog fyra små små rätter. Jag tog JÄTTEräkor & kyckling. JÄTTEräkor. Sov bort hela valborg, mysigaste valborg ever :)
Snart kommer pappa hem och jag sitter här i nattlinne, då kommer han klaga på att jag sover på dagarna och är vaken på nätterna men då ska jag säga "Nu har du fel pappa! Jag sover både dagar & nätter!!!" sen ska jag tvångskrama honom tills han blir trött på mig och ber mig låta honom vara ifred.
Vi har haft en fluga i lägenheten i tre dagar. Tror den trivs här. Ingen har dödat den heller, jag kan inte döda saker. Får för mig att det skadar min karma. Jag tror pappa kommer döda den :( Han skiter i sin karma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0