bring it

Hämtade ut skorna. Två av paren är på 14 cm klack vilket gör att jag blir 192 cm.. har aldrig använt så höga klackar förut (förutom i enstaka fall någon gång) pga. att jag redan är så lång men nu bestämde jag mig för att jag ska skita i det. Vandrar runt här hemma i ett av paren och känner mig gaaaaaaanska mycket som en flaggstång & att pappa började skratta när han såg de och sa innan jag tog på mig de att jag ska "hälsa Gud" hjälper inte heller så mycket. Älskar gladiatorsandalerna däremot! Nya sommarfavoriter!

Får tänka över mina skor i ett par dagar känner jag.. kan ju få mina ryck ibland (FÖR ofta) och köpa saker som jag aldrig använder mer än en gång. Tänkte ha ett par av de höga på bröllopet och pappa tvingade mig att dansa i de utan musik i vardagsrummet för att bevisa att de gick och dansa i de. Sa ingenting till pappa men kände att jag kommer kunna dansa i max tio minuter i dom utan att få kramp, haha! Men jag antar att sådant är en sak man vänjer sig vid, brukar ju oftast inte gå i klackar högre än 8 cm...

Alla skorna är från www.have2have.se, de har alltid fina skor! :)

- Bröllopsskorna, köpte de för under 300 kronor men ser att de har höjts till 500 nu. Hehe. Blir så nöjd när jag lyckas köpa saker billigt.



- Gladiatorsandalerna, älskar dom! Verkligen inte min smak vanligtvis men jag är helt kär! Kommer använda sönder de i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0