bounce my balls

Jag har Salem Al-Fakirs låt på huvudet, det är extremt jobbigt but I just keep on walking..
Borde ha somnat för ca 3 timmar sedan men jag spelar bouncing balls istället. Det känns alltid som en så bra idé på kvällen när man är vaken sent men det känns alltid som en MYCKET, MYCKET dålig idé när klockan sedan ringer halv sju på morgonen. Så för att undvika att uppleva detta imorgon bitti har jag bestämt mig för att inte sova inatt. Har ju ändå bara en lektion och tänk vad gott jag kommer sova sen när jag kommer hem. Tycker detta är en strålande idé.
Hittade den här bilden på min pappas dator, han har tydligen haft roligt någon morgon. Hahaha, fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0