sircigari, farda mirim khastegari

Har varit i Esfahan som jag aldrig varit i forut, det var jattefint :) Nu ar det torsdag och jattekort tid tills vi aker, planet gar harifran 8.00 pa lordag morgon. Tiden har gatt sjukt snabbt!

Har aven lyckats fa oroninflammation, gor SJUUUKT SJUUUKT ont alltsa .. var hos doktorn igar och han gav mig massor mediciner och orondroppar som jag ska anvanda. Tryckte aven in en bomullstuss med nagon kram pa i mitt ora som jag ska ha tills imorgon bitti, mitt ora dunkar och varker och jag har inte sovit ett skit inatt for de gjort sa ont. Har aven spytt fem ganger av smarta.

Men jag skiter i att jag har ont och vill ta vara pa den sista tiden har. Idag ska vi ut och shoppa lite saker, jag vill kopa en vattenpipa t.ex. och idag ar det sista chansen for mig att handla. Fredagar ar det mesta stangt har borta da det ar en helgdag.

Har nu fatt in bilder fran min digitalkamera, enjoy :) Gick sa javla segt att ladda upp sa jag vantar med att ladda upp bilder tills jag kommer hem




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0