död

Jag har lyckats ta sönder min mobil på någon månad så nu när den är på lagning får jag använda min gamla. Det SUGER - finns inte svenskt t9, alla knappar är jättesega och mobilen stänger av sig självt lite då och då när den får lust till det. Sms har kommit att bli det jobbigaste som finns med den här mobilen.
Igår var det Michael Jackson-kväll på L'orient här i stan, var onykter första gången på riktigt länge. Skulle vilja skriva massor saker här men jag är FÖR trött, tommy mobilbloggade hela kvällen. Haha det finns några riktigt äckliga och trashiga bilder på mig där <3 det här är varför man aldrig ska ta kort när man har druckit, om man inte har kort kan man inbilla sig att "jo men jag va nog inte så jättefull och allt gick bra" men när man ser sig själv på bild så inser man att "shit, jag var full"... föredrar liksom förnekelsen..
Vrf står de såhär? Iaf tommys blogg = #mce_temp_url#
Hans blogg e skitbra allmänt, gå in & läs!!! (reklam reklam)
Exempel på en sådan bild (från tommys blogg):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0