:(

Kom hem för två dagar sen och har ännu inte fått sova ut.. :(
Nu ska jag till stan för roliga ärenden så som försäkringskassan och att köpa distansspikar på claes ohlson. Woho! Ska iaf. köpa en ischai efteråt och handla något fint som belöning, en fin sommarklänning eller något annat, typ en hamster.
Försöker hålla mig borta från sötsaker och sådant och det har gått bra några dagar tills jag igårkväll åt både glass, persiskt sött godis samt en hel påse med pistagenötter. Idag ska jag träna och äta extra nyttigt bara för det, det inbillar jag mig alltid funkar för snedsteg i dieten. För att kompensera liksom. Vaknade och kände mig skitfettig :(
Btw, varför finns pollen och myggor? Förstör mina somrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0