ka-ching

Favoritcafé: Här i Linköping är det nog Espresso House.. i Sthlm 60's.
Favorittidning: Cosmopolitan och Elle.
Favoritplagg i garderoben just nu: Ingen aning.
Byter gärna garderob med: Nicole Richie, Rihanna, Kate Moss.. sen skulle jag även vilja byta rumpa med Kim K.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, det är helt mörkt när man öppnar min garderob, haha.
Sminktips till allmänheten: Less is more?
Mitt rum kan beskrivas som: Ett ihopplock av allt, inte min stil någonstans. Tillfälligt boende. Så kan man uttrycka det.
Mig själv med tre ord: Jag kommer inte på tre ord. Jag gör verkligen inte det. Men typ.. analyserande.. lång.. och snäll?
Jag tränar: Magdans och gym, ska även börja simma i veckan :) 
Jag ville bli när jag var liten: Advokat.
Nu vill jag bli: Är fortfarande intresserad av juridik men nu är psykologi ett större intresse.
Humör just nu: Dåligt. Är sjuk och kan inte äta någonting. Hungrig men illamående. Förövrigt tror jag att jag är allergisk mot min nya nattkräm för mitt ansikte känns som ett enda stort myggbett.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding. Kaviar. Lever. Äckliga saker helt enkelt.
Hur många kuddar sover du med: En såndär extralång som jag har huvudet på och sedan min thermokudde som jag frenetiskt kramar under nätterna.
Morgon- eller nattmänniska: Jag är en vanemänniska, så kan man uttrycka det. Jag kommer lätt in i olika dygnsrytmer och kan vara en natt resp. dagmänniska i perioder beroende på hur jag är van att vara uppe. Men rent generellt har jag en tendens till att sova på dagarna och sitta uppe och göra ingenting på nätterna.
Sparare eller slösare: Obotlig slösare, försöker verkligen ändra på det men utan vidare framgång.
Bästa film: Dansar med vargar.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Två eller tre. Absolut inte fler än tre.
Bio eller promenad: Helt klart promenad om det är en fin sommarkväll :) Om det är väder som nu - BIO!
Är du kittlig: Ja.. men jag försöker "öva" bort det. Går inget vidare kan jag meddela.
Det här är jag bra på: Att överkonsumera saker, när jag väl börjar tycka om någonting överkonsumerar jag det för att sedan tröttna och inte klara av att se det. Detta gäller allt ifrån mat och dryck till människor, haha.
Chips, morötter eller godis? Godis. Naturgodis.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Kaffe, te eller inget? Chailatte. Frälst.
Har du en besatthet? Jag är besatt av saker i miniformat, älskar det!! Typ små hårspraysflaskor och mini-duschkrämer... så jäkla gulligt ju! Reseformat <3

Kommentarer
Postat av: S

Det här är jag bra på: "...gäller allt ifrån mat och dryck till människor, haha."



Har märkt det..



2010-02-28 @ 22:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0