OS

Jag är genomförkyld och kan inte andas. Tänker ha en alldeles lugn dag och plugga internationell ekonomi för att avsluta med att se "Farsan" på bio med pappa :) Jan Fares är så otrooooligt söt i alla Josef Fares filmer - med sin mage och roliga brytning, hoppas inte jag blir besviken när jag ser den idag. Den hade bara fått 2 av 5 stjärnor eller någonting av tv4 och filmkritikern hade sagt att "Josef Fares humor är uttjatad". VA?! Hans pappa och hans humor kan aldrig bli uttjatad. Sen är Josef Fares väldigt söt och charmig också.. hihi.
Ska btw till Libanon i sommar, så jag kommer spendera hela min sommar i mellanöstern. Iran och Libanon och sen förhoppningsvis en sista minuten resa till t ex Malta.
Jag älskar er! Ni är min framgång! (HA HA HA)

Kommentarer
Postat av: mella

ååå gumman vem ska du till libanon med?? såå otroligt kul saknar verkligen det landet

pöss saknar dig....

2010-02-17 @ 00:31:17
Postat av: Alicia

Med Sabin, en tjejkompis som kommer därifrån. Ska bli jätteroligt! Jag saknar dig med sötnos, när ska vi ses?

2010-02-18 @ 17:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0