lowrider

MATVANOR.

Bästa maträtt: Ghormesabzi och sushi, fast gärna inte tillsammans.
Bästa dryck: Chailatte för tillfället.

Hat dryck och maträtt: Multivitamindryck (ni vet den som ALLA blattar har hemma? ja.. även vi) och blodpudding, inte för att jag har smakat det men come on.. pudding gjord på blod. BLODPUDDING. Lyssna bara på det.

Bästa alkoholdryck: Vin på vintern, öl på sommaren.

Använder du smör på smörgåsen: Om det är rostat bröd, annars är det philadelphia som gäller.
Smågodis eller färdiga påsar: Smågodis.

Favoritglass: Av pinnglassar: Magnum double eller piggelin. Annan glass: SIAs med kakaobönor eller ben&jerrys strawberry cheesecake.


SHOPPINGVANOR.

Hur mycket shoppar du för varje månad: För mycket.. den här månaden lyckades jag göra av med 8000 och jag kan inte komma på något jag verkligen behöver som jag köpt. Har en tendens till att tröstshoppa på internet om nätterna..

Har du mer skor än kläder: Nej, I wish.

Favoritplagg: Hmm.. ehhh.. vet inte?

Hatplagg: Hmm.. ehhh.. vet inte?


ARBETE/ PLUGG.

Jobbar eller pluggar du: Pluggar.

Vad vill du bli: Psykolog

Trivs du med ditt jobb/din utbildning: Nja, men det är värt det sen :)

Är lönen viktigast: Inte viktigast men relativt viktigt.

BOENDE.

Lägenhet eller hus: Om jag får välja alltså? Lägenhet i New York skulle inte vara fel..

Framtidsplaner med boende: En lägenhet i innerstan någonstans + en strandvilla ;)
Litet eller jättestort: Inte extremt stort men det ska vara luftigt. Det ska KÄNNAS stort.
Landet eller mitt i stan: Gärna både och.

Mysigt eller sterilt: Sterilt.


LITE ALLT MÖJLIGT.

Har du barn: Absolut, men inte än på ett bra tag.

Är otrohet okej: Nej.

Älskar du någon: Min familj.

Betyder familjen mycket för dig: Min familj betyder allt för mig.

Är du lojal: Ja, det är jag.

Tycker du om att dricka dig full: Nej

Hemmafest eller krogen: Inget av de. En mysig restaurang eller ett fik :)


Kommentarer
Postat av: shuuuuuuuuuuu

du skriver först du vill bli advokat sen att du vill du psykolog jaaaooo :P

2010-03-05 @ 00:19:34
Postat av: Alicia

Haha har ju inte bestämt mig helt än .. :(

2010-03-05 @ 18:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0