istiden kommer

Det blir bara värre och värre med förkylningen. Jag nyser konstant och hur mycket jag än snyter mig så rinner näsan ändå. Försökte mig på ett normalt liv idag och gick och fikade. Kände ingen smak på min chailatte och ännu mindre på bruschettan som verkade så god på menyn. Däremot nös jag konstant. Stackars Sabin, jag vände mig mot henne varje gång jag skulle nysa sen råkade jag ta på henne med ett snorpapper. Ganska äckligt måste jag medge. Har iaf. duschat och peelat och inpackat hela mig med hårinpackningar, ansiktsmasker och olika serum. Har även bäddat rent i sängen. Allt för att jag ville finna den där fräscha känslan som har känts så avlägsen sen jag blev sjuk.
Ligger nu ren och inpackad i mina nytvättade fräscha lakan. Hur jag känner mig? Sjuk och äcklig. Det har hjälpte inte ett skit... värt ett försök dock. Ska dricka citronvatten nu. Får för mig att det är bra mot allt. Citron är fräscht och vatten är aldrig dåligt liksom. Har förövrigt borstat tänderna 5 ggr idag. Det ömmar.
Skit också.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var med i min tävling om att vinna en mascara helt gratis?? kika in nu =) puss & krma

2011-08-26 @ 14:16:00
URL: http://www.johannaagren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0