I’ma pick the world up and I’ma drop it on your fuckin’ head

Jag borde absolut inte vara vaken nu men trots att jag egentligen är otroligt trött så vägrar kroppen att slappna av. Har märkt hur otroligt lätt det är att göra av med pengar på nätshopping, det är så smidigt och kul men jag känner att jag inte kan fortsätta ha detta som vardagsnöje länge till då jag tyvärr inte är Bill Gates.

Mitt chailattepulver är slut, måste gå till Espresso House och köpa nytt imorgon. Har helt ärligt haft sådana abstinensbesvär efter det så jag periodvis suttit och sniffat i den tomma burken. Jag vet inte vad det är med mig och latte i alla former, kan liksom inte ha en normal relation till latte. MÅSTE missbruka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0