alicia

Såg precis en video med Alicia Keys på MTV, insåg att den kvinnan har en gudomlig kropp. Sen gillar jag att hon aldrig klär sig slampigt vilket de flesta kvinnliga artister har en tendens till att göra nuförtiden. Alicia Keys klär sig ofta i kroppsnära fodral men utan att visa alls mycket hud, mycket sexigare än sjukt djupa urringningar och kortkorta klänningar. Alicia Keys utstrålar kvinnlighet och självsäkerhet = sexigt!
Sen vill jag bara skriva några ord här om min fina vän Sabin Khachab (typ min enda läsare här .. så hej sabin!)
Ville bara säga att du är en riktig vän som alltid finns där. Du förstår alltid och ställer alltid upp, jag kan både skratta och gråta med dig. Du är äkta. Det finns ingen som förstår mig som du. Älskar dig baby.



Kommentarer
Postat av: sabin

älskade vackra vän :) Du gjorde min dag med dina fina ord!

2010-12-14 @ 10:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0