only for you

Sabin klagar på mitt bloggande och har man så få läsare som jag så gäller det att hålla hårt i dom liksom .. haha.
Riktigt seg helg, inte gjort något alls. Pluggat, ätit och kollat film. Ätit främst då. Ben&Jerrys. Pizza. Hamburgare. Kebab. Start. Choklad. Godis .. ja, mått lite småilla hela kvällen och har kanske hittat förklaringen.. he he.
Drog ut en tand i torsdags och jag har fortfarande lite värk. Ser skitläskigt ut, ett hål rakt ner bara. Ni skulle ha sett min reaktion när de visade mig tanden de hade dragit ut, shit vad lång en tand är? Den är ju typ dubbelt så lång under tandköttet än över. Tro inte att jag är efterbliven nu och inte visste det innan, bara det att det var en helt annan upplevelse att verkligen se det IRL. De frågade mig om jag ville ta med tanden hem, ha ha ha. Varför skulle jag vilja ta med den hem? "Ja, jag ska ta hem den här och göra mig ett fint litet halsband så jag alltid kan minnas den här förbannade dagen" Eller lägga den under kudden och hoppas på att tandfen inte kommer på att jag lurat henne och ha dragit ut den istället för att tappa den, hoppas på en guldpeng.
Nej, nu ska jag somna till Tanya Stephens sköna stämma. Sweet dreams till mig. Puss på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0