förlåt bloggtorkan mina tio läsare..

Jag lyssnar på: Trey Songz som den fag jag är
Jag pratar: väldigt mycket ibland för att undvika pinsam tystnad.
Jag tycker om: salad olivieh, just nu.
Jag avskyr när folk: säger A utan att säga B.
Kärlek är: rätt överskattat och tidskrävande men med rätt person så..
När jag borstar tänderna: får jag alltid kräkreflexer när jag borstar bak i munnen.
När jag lagar mat: blir jag sur om någon ska försöka ändra "mitt sätt" att laga mat på. 
Jag tänder på: snygga tatueringar och glimten i ögat

Det är charmigt när: killar hjälper och har respekt för sina föräldrar. 
Jag är rädd för: hajar. Älskar dom samtidigt, har någon sorts skräck-fascination.
Jag är bäst på: att göra wok. Kommer inte på något mer, tragiskt. 
Jag är sämst på: att behålla mitt lugn ibland.
Om jag var ett djur skulle jag vara: en haj.
Om jag va en insekt skulle jag vara: en humla.
Jag kommer alltid att vara: envis.
Det finaste som finns är: känslan av att älska någon och veta att det är besvarat. (Stämpla mig inte nu, menar vänner, familj osv.)
I sommar: har mycket saker ändrats och livet tagit en ny vändning.

Jag kan: gå ner i split.
Jag kan inte: dansa breakdance. (försöker dock lite då & då med väldigt roande resultat)
När jag vill tänka går jag: på en lång promenad med musik i öronen.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka eller paj oftast.
Min mobiltelefon är: dum i huvudet. Köp aldrig samsung.
Ikväll ska jag: till carro och sedan kanske se ken ring om jag orkar.
Imorgon kommer jag: få ångest över att sommaren snart är över (vilket jag har varje dag nuförtiden).
Jag vill verkligen: få förståelse för varför jag funkar som jag funkar ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0