and she'll never fall in love again

Har sovit alldeles för lite inatt och är alldeles för trött.
Jag ska jobba på ett bröllop imorgon från klockan 15 till 00 ungefär, ska bli roligt. Alltid roligt att jobba på såna saker som bröllop då alla är glada och på gott humör. Måste till HM eller Skopunkten för att köpa svarta tygskor idag, kom precis underfund med att jag inte har några vettiga skor alls att jobba i imorgon. Kommer nog dö om jag går runt i pumps.
Ikväll vill jag göra någonting och det verkar som INGEN kan? Detta är sjukt. På helgerna brukar jag ofta vara väldigt trött och bara ligga hemma och sega, dega och kolla film. Då brukar ofta människor ringa mig och fråga om jag ska med på de här eller de här eller de där. Idag vill JAG göra någonting och då helt plötsligt kan ingen annan. Lite komiskt.

Jag hatar det här deprimerande regnvädret. Försvinn och sluta förstöra mina dagar.
Satte precis in jättesöt bild på Damian som skrivbordsbakgrund. Det känns lite mer okej nu.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0