vilka bloggar jag läser

Detta är bloggarna jag oftast läser:
http://finest.se/userBlog/?uid=32799&beid=1239218 - Dani
www.blondinbella.se 
www.kenzas.se
http://finest.se/userBlog/?uid=28711&beid=1239127 - Katrin
http://blogg.aftonbladet.se/pappabloggen - Alex
http://schulmania.blogspot.com/ - Calle
www.fokis.se
www.beyondregrets.blogg.se - Rafel
www.nadjaforfan.blogg.se - Nadja

Sen läser jag nog fler (bloggoman?!) men dessa brukar jag kolla oftast tror jag.

Danis blogg kom jag in på av en slump första gången och började läsa då jag tyckte hon var GRYMT lik Angelina Jolie, otroligt vacker tjej, sen har det liksom bara fortsatt? Ja.. läser den nog mest för att jag tycker hon är så jäkla vacker. Och för att hon är annorlunda, frispråkig och verkar köra sitt eget race.

Blondinbellas blogg gillade jag inte förr, mest pga. rykten tror jag. Men nu tycker jag om hennes blogg, speciellt inläggen om ätstörningar och självkänsla. Verkligen en driven tjej, det gillar jag.

Kenzas blogg läser (kollar jag på?) mest för att få inspiration gällande vissa kläder och sådana saker. Tycker förutom det att hennes blogg inte är så jätteintressant, absolut vacker tjej men det räcker inte för att jag ska tycka det är intressant att läsa vad hon äter till frukost..

Katrins blogg har jag läst länge, hon är provocerande och underhållande även om jag absolut inte håller med henne i mycket av hennes åsikter.

Alex Schulmans blogg älskar jag och har i stort sett alltid läst så länge jag minns, även när det inte var en "pappablogg". Jag älskar hans sätt att skriva på, hans sarkasm och ironiska skrivsätt. Finns ingen blogg jag skrattar så mycket åt som hans, han har 100 procent min humor.

Calle Schulmans blogg har jag börjat läsa mer på senare tiden, han kan också vara underhållande och rolig även om han inte kan jämföras med sin bror och ibland tycker jag även att han kan bli lite "wannabe" Alex vilket jag inte alltid tycker lyckas så bra och blir rätt kasst. Men stundvis är han också väldigt härlig.

Fokis blogg läser jag mest för alla roliga inlägg om annorlunda och häftiga designersaker, byggnader och sådant. Jag har verkligen inte (och vill inte ha) samma stil som henne men jag tycker om henne för att hon har en så annorlunda stil och sticker ut. Sedan har hon flera gånger tipsat om hemsidor med kläder där hon köpt sina "gulligullsaker" där de även har väldigt mycket snygga rockiga saker som jag har beställt.

Rafels blogg läser jag av flera olika anledningar. Dels för att jag vet vem hon är (blir alltid intressantare om man känner personen ifråga), dels för alla vackra bilder men den största anledningen är nog att vi delar samma intresse av att skriva texter och dikter, har liknande åsikter och jag älskar att läsa sådant. Hon är väldigt lik mig själv (personlighetsmässigt) och jag kan ofta känna igen mig i hennes inlägg, så kan man sammanfatta det.

Nadjas blogg läser jag främst för att hon är min vän. Hon är inte en "seriös" bloggare och man kan nog uppfatta henne som lite dum i huvudet om man inte förstår att hon inte är seriös i sin blogg :) haha. Läser den för att hon är min Nadja helt enkelt :)




Kommentarer
Postat av: R

Fan vad sjukt, jag tänkte göra en sådan lista idag! :/ Tänkte på det när jag satt och kissa, hahaha! Vad kul att faktiskt få läsa varför du läser bloggen :D Hihi. Allt stämde upp till hundra procent, precis på samma grunder läser jag din blogg! Men det har inte varit någon poesi på länge här... (ja, det är klagomål)

2009-11-20 @ 18:33:29
URL: http://beyondregrets.blogg.se/
Postat av: s

känner mej bortglömt alicia.

sårad </3

haha :D

2009-11-20 @ 21:17:17
URL: http://sanjaforfan.blogg.se/
Postat av: Dino ska dö! :@

ja du lever ju

sånna teorier funkar så länge man lever

we like

2009-11-21 @ 01:27:41
URL: http://fettagen.blogg.se/
Postat av: A

Rafel: Hahahaha, visst får man dom bästa ideerna när man kissar?! Jag vet, inte det att jag skriver mindre poesi utan att det har varit flera som varit väl privata för bloggen. Men du är ju VIP så jag ska ge dig adressen till en blogg jag har där jag bara lägger upp poesi :)



Sanj: Förlåt Sanj :( Du vet att din blogg är en av mina favoriter ändå, hihi :D



Förälskade-iranien-med-böglåtarna: Ja, det är så jäkla effektivt. Islam ställer jämt upp för mig när jag behöver hjälp!

2009-11-22 @ 11:03:25
URL: http://chocolatedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0