paus i projekt&företagande



Matvanor:

Bästa maträtt? Sushi.
Bästa dryck? CocaCola.
Hat dryck och maträtt? Mineralvatten & typ.. blodpudding.. gillar annars de mesta i matväg.. hehh.. fet.
Bästa alkoholdryck? Rött vin.
Använder du smör på smörgåsen? Nej.
Smågodis eller färdiga påsar? Smågodis? Då får man ju välja själv.. blev otroligt sugen på det nu.
Favoritglass? Ben&Jerrys är god, sen SIAs chokladglass med kakaobönor. GODASTE.

Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Helt olika, kan sitta inne en månad och knappt handla alls, sen kan jag få någon sorts mani en annan månad och handla för mer än min ekonomi egentligen tillåter.. hehhehh.
Har du mer skor än kläder? Nej, gillar skor men är inte besatt av skor som många tjejer (?) verkar vara.
Favoritplagg? Just nu en oversize stickad svart tröja, den är så mysig.
Hatplagg? Grå mjukisbyxor som jag har på mig här hemma när alla andra mjukisar är i tvätten, dom är både för korta och för små men jag envisas med att inte slänga dom.. vet egentligen inte varför. Sjukt obekväma.

 

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Pluggar - samhällsprogrammet med inriktningen ekonomi & entreprenörskap
Vad vill du bli? Jag är så förvirrad kring det just nu.. och speciellt kring vad jag ska studera på universitetet.. juridik, psykologi, socionom, beteendevetenskap? Rafel har fått mig att börja tvivla på juridik och bli mer intresserad av socionom. Det är inte begränsat till Sverige sen heller när vi ska ut i världen och jobba ;) haha.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja, absolut. Bra lärare och liten & mysig skola, som jag gillar det!
Är lönen viktigast? Absolut inte.

 

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet, bodde i villa förut och jag tror inte riktigt jag är en "hus-människa". Skulle isåfall vara ett mysigt litet strandhus i något varmt land.. det vore skillnad.
Framtidsplaner med boende? Jag vet faktiskt inte.. jag vill ut och upptäcka världen, jobba och göra sånt jag brinner för - under den tiden kommer inte fint boende prioriteras i första hand. Sedan när man skaffar familj och sådant vill jag väl bo på ett sånt sätt så vi alla i familjen kan trivas och ha det bra.
Litet eller jättestort? Drömboende? Mittmellan, men "luftigt" eller hur man ska säga. Det ska kännas rymligt.
Landet eller mitt i stan? Helst både och, vill gärna bo i en storstad men kunna åka ut och varva ner ute i naturen.
Mysigt eller sterilt? Alltså.. stilrent OCH mysigt. Inte massor krimskrams och inte som på ett sjukhus, det ska vara stilrent och enkelt men ändå mysigt. Svårt och förklara. Skitsamma. Böh.

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Är otrohet okej? NEJ och NEJ.
Älskar du någon? Absolut.
Betyder familjen mycket för dig? Är du lojal? De betyder allt, och ja.
Hemmafest eller krogen? Hemmamys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0