nour, du är min bror (8)



Nadja hade rapbattle igår. Hon blev lite sur över kontringen sen så hon gav honom en örfil. Men det tog han som en man. Ali hade en bild på mig och Nadja på datorn som han råka skriva ut i typ tio exemplar som Nadja sedan delade ut och som sedan hängdes upp på Plazas kontor också. Jag ser ut som ett snetandat litet troll men det tog Nadja ingen hänsyn till då hon tyckte hon vart snygg. Hon har även behållt ett exemplar som hon hängt upp på kylskåpet så hon kan beundra sig själv. Det tycker hon om.

Nadja har försökt och komma på sin "kungliga" rap hela dagen men får inte till det på samma sätt som igår säger hon. Hon tror att hon är ngn rapens guru nu och igår när hon dansade höll hon upp sitt halsband och bara "BLING BLIIING!". Hon har blivit wigga, och jag är allvarligt oroad över att det börjar gå till överdrift när hon drar "svarta skämt" och sen tror att hon är svart själv och skrattar åt dom. De som är mörkhyade på riktigt tyckte inte det var lika roligt då det uppfattar Nadja som lite rasistisk. De förstår inte att hon tror att hon är svart.

Har ätit massor kötbullemackor. Igår och idag. Trött på köttbullar nu. Nadja konstaterade att vi ätit upp nästan ett helt stort "Mamma scans köttbullar" paket. Man blir vad man äter :)

Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0