mad world

Sitter i datasalen i skolan eftersom jag är för lat för att gå och äta lunch.
Gräshoppan har försovit sig (ovanligt..) så jag fick alltså gå på lektion med massor flummiga skejtare ensam (ovanligt...).

Vi ska (skulle?) ha mys-dag idag. Ni vet en sån där dag man bara äter gott, tittar på film och myser. Men det verkar som jag och min kurrande mage får åka hem ensamma nu (ja, jag är småsur).
Jag bor ca 3 minuter från skolan med cykel. Max 10 att gå. Och jag sitter kvar här i skolan FÖR ofta med anledningen att jag inte orkar gå eller cykla hem. Höjden av lathet hittar ni här. Vill ha kaffe men cafeterian är minst tio meter härifrån och sen kanske mjölken är slut och då har jag gått helt i onödan.. sånt undviker man ju.

Pappa fyller år imorgon så idag måste jag slå in hans present :) Lilla pappsen.
Han åker till Iran på fredag så då kommer jag vara utan honom i två veckor :(
MEN han ska köpa massor godsaker och en digitalkamera med till mig!! WOHO! Har velat ha en digitalkamera ett bra tag nu!

Vill även se både filmen Paranormal Activity och 2012. Och äta sushi och dricka vaniljlatte.
Ska göra det nu.
Adios.





Kommentarer
Postat av: R

Update om vad du tyckte om paranormal senare dessutom.

2009-11-17 @ 22:43:23
URL: http://beyondregrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0