jo den var ju fin.. aja.. boka tid åt mig med..

Pappa ska tatuera sig klockan 17. Lite rolig historia kring det där faktiskt. Han var helt okej med att jag skulle göra min tatuering igår även om han gick och muttrade för sig själv lite och inte var så jätteexalterad över saken. Jag påpekade att han själv är tatuerad men han tyckte det var en annan sak eftersom han har EN och inte fler. Jag kommer senare hem och visar honom tatueringen och han säger "Boka tid åt mig imorgon också då". VA?!

Helt plötsligt skulle han tatuera exakt samma sak på samma ställe själv och hans förklaring när jag ifrågasätter att han var negativt inställd till att jag ska göra den och sen ska göra samma själv var "Men om du är dum och gör den så får väl jag göra den också.." Hahahaha, lilla pappsen. Vi ska även tatuera oss när han kommer hem från Iran (Åker på lördag och kommer hem om två veckor), jag ska tatuera hans namn på persiska och han mitt. Han som bara tyckte det var fint med EN tatuering ;) "En tatuering är klass, allt annat är inte klass" (hans ord). Pappa, dubbelmoralens herre! Nadja kallar honom Mr Cashewnöt (han kan äta typ ett kg på typ.. en timme).

Jag har så jäkla ont i nacken (inte tatueringen, helvetes whiplashskada) och har slutat skolan nu. Men det är ju ingen ide att åka hem nu när jag ska med pappa när han tatuerar sig klockan 17? (tatueringsstudion är precis vid min skola). Vilket dilemma jag har, helt otroligt. Naturgodiset (speciellt kaneläpplena i "yoghurt") lockar massor därhemma men min nacke lockar mig till att lägga mig ner på golvet och svära på tyska.

Japp. Ska med Nadja och ta lite köffe nu (Om ni har sett Johan Glans film så tycker ni med det är roligt, hihi).

Sökte på min pappas namn, detta är bilden jag fick upp:
FIN VA?!?!



KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

DIN MAMMA ÄR FIN DIN JÄVLA BÖGHORA FITTA HAR DU SETT DIG SJÄLV???? GÅ FUCKING MÖRDA DIG SJÄLV DIN JÄVLA IDIOT HORAAAAA DU ÄCKLAR MIG!!

2012-05-07 @ 11:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0