tredje advent!

Detta kort tog jag i förrgår (nej jag smygfotade inte personen, han/hon råkade bara komma ivägen). Ingen julkänsla någonstans, bara grått, grått och grått.



Dessa tog jag idag (ja, jag har för mycket fritid). Det är typ jul?! Fattar ni?! Jag kommer på mig själv med att gå runt och nynna på julsånger. Gjorde en snöboll förut som jag kastade på min grannes fönster. Tycker ändå inte om dom, rätt åt dom :) Glöm inte att sätta på er såndär luciadräkt och nynna falskt idag, det är den trettonde!


Kommentarer
Postat av: MS

Hoppas att det inte var mitt fönster bara ;)

2009-12-16 @ 17:30:12
Postat av: A

Haha vem?

2009-12-17 @ 12:54:08
URL: http://chocolatedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0