Sju sorters kakor -

La precis in bilder från digitalkameran. Vissa är söta och vissa är mindre smickrande (fast de är ju självklart bra tagna då en proffsig kameraman vid namn ALICIA har tagit alla bilder).

Ska baka och packa, sen bär de av till Sthlm. Man är ju pass-lös så man får hålla sig till Sverige. Min kommentar till pappa när han berättar att jag inte kan åka till Norge för att mitt pass har gått ut är "Men mitt persiska pass då?!? Funkar inte det?!" och han svarar "Är du dum i huvudet? Vill du ens komma in i landet eller?". Så jag är fast i Sverige. Går tydligen inte på en dag att förnya sitt pass.. dålig stil.

Detta är julgranen vi har hjälpts åt att sätta upp (hehe .. vem skämtar jag med? Som Anita har satt upp medan pappa och jag har latat oss)


Nadja och jag bakade gifflar :D FINA VA?!


Såhär glada var Nadja & Igor när Aid fyllde år. Igor hade odlat skägg dagen till ära.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0