rubrik



Väntar på naturkunskap. Min fasa på schemat. Tänker på min godispåse som ligger hemma framför datorn och väntar på mig. Det håller mig på någorlunda gott humör. Vi ska ha genomgång om hormoner, det låter faktiskt rätt intressant till skillnad från vad jag brukar tycka om naturkunskap. Jag ska fika sen och dricka ischai, Rafel har tjatat om hur otroligt gott det är ett tag så tänkte prova. Hon påstår att det är godare än vaniljlatte, måste undersökas.

Köpte en väska på impuls igår då den jag brukar ha till skolan har börjat gå sönder lite här och där. Blev en svart i "läder" med massor dragkedjor från Lindex. Blev helt chockad när jag gick in där, de har ju faktiskt fina saker? Hittade en jättefin kuvertväska med nitar från BikBok också, och ett jättefint linne från Carlings. Allt var JÄTTEFINT!! Hör ni det?! JÄTTEFINT.

Aa iaf.. naturkunskap nu. Tchüss!

Kommentarer
Postat av: R

Hur smakade det?!

2009-12-09 @ 19:39:00
URL: http://beyondregrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0